Başbakanlık İletişim Merkezi (BİMER)'ne Isparta'dan 2008 yılında bin 754 başvuru yapıldı. Bu başvuruların bin 13'ünün değerlendirilerek işleme alındığı belirtildi.
Isparta Vali Yardımcısı Tayyar Şaşmaz, BİMER'e yapılan başvurularda müracaat öncelikli olarak iş, sağlık ve sosyal yardımlaşma alanında, kurumlarda ise sıralamanın Başbakanlık, Emniyet, Belediye ve kaymakamlar şeklinde olduğunu kaydetti.
window.google_render_ad();
Şaşmaz, 2008 yılında bin 13 vatandaşın kamu kurum ve kuruluşlarındaki işlemlerini elektronik ortamda BİMER sistemiyle veya telefon gibi etkin ve çağdaş iletişim seçeneği kullanarak her aşamada takip etme fırsatı elde ettiklerini ifade etti.
'Alo 150 BİMER' hattına vatandaşların direk şikayet ve istekte bulunabildiklerini hatırlatan Şaşmaz, bunların anında valilik bünyesinde bulunan büroya sesli ve yazılı olarak düştüğünü söyledi.
Vatandaşların taleplerinin dinlenerek ilgili kurumlara resmi yazı ile bildirildiğini ifade eden Şaşmaz, "Başvurular günlük olarak değerlendirilmektedir. Başvuruların ortalama kaç günde işlem gördüğü sistem tarafından takip edilmektedir. Günlük yaşamımızı etkileyen olaylar hakkında vatandaş şikayetlerinin yanı sıra işsizlik, sağlık, yoksul vatandaşların eğitim ve sosyal yardım talebi, belediye hizmetleri BİMER'e yapılan başvurular içerisinde ön sıralarda yer alan talepler olarak tespit edilmiştir." diye konuştu.
Isparta Vali Yardımcısı Tayyar Şaşmaz, BİMER'e yapılan başvurularda müracaat öncelikli olarak iş, sağlık ve sosyal yardımlaşma alanında, kurumlarda ise sıralamanın Başbakanlık, Emniyet, Belediye ve kaymakamlar şeklinde olduğunu kaydetti.
window.google_render_ad();
Şaşmaz, 2008 yılında bin 13 vatandaşın kamu kurum ve kuruluşlarındaki işlemlerini elektronik ortamda BİMER sistemiyle veya telefon gibi etkin ve çağdaş iletişim seçeneği kullanarak her aşamada takip etme fırsatı elde ettiklerini ifade etti.
'Alo 150 BİMER' hattına vatandaşların direk şikayet ve istekte bulunabildiklerini hatırlatan Şaşmaz, bunların anında valilik bünyesinde bulunan büroya sesli ve yazılı olarak düştüğünü söyledi.
Vatandaşların taleplerinin dinlenerek ilgili kurumlara resmi yazı ile bildirildiğini ifade eden Şaşmaz, "Başvurular günlük olarak değerlendirilmektedir. Başvuruların ortalama kaç günde işlem gördüğü sistem tarafından takip edilmektedir. Günlük yaşamımızı etkileyen olaylar hakkında vatandaş şikayetlerinin yanı sıra işsizlik, sağlık, yoksul vatandaşların eğitim ve sosyal yardım talebi, belediye hizmetleri BİMER'e yapılan başvurular içerisinde ön sıralarda yer alan talepler olarak tespit edilmiştir." diye konuştu.
(CİHAN)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder